Záhada pokračuje!

Recenze Kristina Heklová | 16. ledna 2023

Dobrodružství mladé dědičky Avery Grambesové pokračuje! Naskočte spolu s ní na vlnu dobrodružství a pojďte společně odkrývat záhady!

Jennifer Lynn Barnes je americká autorka, která mi zcela učarovala svou knihou Hra o dědictví, která u nás vyšla v loňském roce. Netrvalo dlouho a máme v češtině i druhý díl a není se čemu divit, protože jednička byla fakt neskutečná jízda!

Hlavní hrdinka Avery zdědí obrovský majetek, ale zádrhel je v tom, že muže, který jí ho dokázal, vůbec nezná a netuší, proč by mělo tak obrovské dědictví připadnout jí, když měl zesnulý početnou rodinu, jež, jak se ukázalo, s dědictvím tak nějak počítala. No, jako lusknutím prstu je ale vše úplně jinak a Avery přijíždí na panství rodu Hawthornů, aby své dědictví převzala a vypořádala se se vším, co k tomu bude patřit. To ovšem netuší, kolik toho bude a že jí půjde i o život.

Odkaz Hawthornů zcela navazuje na první díl a v podstatě začíná tam, kde Hra o dědictví končí. Opět se tu setkáváme s mojí oblíbenou hlavní hrdinkou i se všemi ostatními členy rodiny. Celá situace kolem dědictví je velmi zamotaná a v tomto pokračovaní se ukáže, že je vše úplně jinak, než se zdálo a ten zamotanec je ještě složitější, než byl původně.

Avery se však ani tentokrát nezalekne a nepřestane pátrat po důvodu, proč se stala dědičkou tak ohromného majetku. Jak postupně odhaluje další a další záhady, tak také zjišťuje nové věci o svém předchozím životě, a především o životě její matky. Čím hlouběji se do toho Avery ponořuje, tím více se jí daří zaplnit prázdná místa v její minulosti. Anebo ne? V této knize opravdu není nic tak, jak se na první pohled zdá a každá akce má svou reakci. Ovšem ne vždy takovou, jak byste čekali.

Druhý díl z téhle mysteriózní a dobrodružné série je stejně skvělý jako ten první a já sama už se nemůžu dočkat dílu třetího, protože tahle kniha sice zodpověděla některé mé otázky, ale mnohem více jich vytvořila. A já na ně rozhodně chci znát odpověď, takže doufám, že se třetího dílu dočkáme již brzy!

Jennifer Lynn Barnes