Láska jen na jeden den

Recenze Eva Francová | 29. listopadu 2021

Když jsem přečetla první knížku od Colleen Hoover, hned jsem se zamilovala. Od té doby nedočkavě vyhlížím každou její novinku. Nejinak tomu bylo u knihy 9. listopad, která si mě opět získala a já si čtení neskutečně užila.

Chcete lásku nebo zlomené srdce? V této knize možná dostanete oboje. Seznámíte se s Fallon, slečnou, která chce změnit svůj život a rozhodne se odstěhovat z L.A. V den odjezdu se seznámí s Benem, studentem a začínajícím spisovatelem. Za pár hodin zjistí, že si skvěle rozumí a rozhodnou se zůstat v kontaktu. Každý si žije po svém a vždy jednou za rok se potkají. Bude to stačit pro jejich lásku?

Colleen skvěle umí to, že se ponoříte do příběhu a prožíváte každou emoci společně s hlavními hrdiny. I tady jsem se hned od prvních stránek vcítila do Fallon a to natolik, že už na straně šedesát přišly první slzy z tolika emocí. Navíc se ve vyprávění příběhu střídá Fallon a Ben a můžeme tak vidět příběh z různých úhlů pohledu a pochopit oba hlavní hrdiny, proč co udělali a jak se cítí.

Celý příběh je v podstatě velice jednoduchý, ale i přesto mě dokázal citově zasáhnout. Navíc, zhruba sto stran před koncem, kdy jsem si říkala, že už je přeci vše vyřešeno, nás dokázala Colleen překvapit tak, jak to umí jen ona. Přišel takový zvrat, že jsem konec opravdu hltala a při čtení jsem ani nedutala. Knížku jsem málem ani nedočetla, protože posledních pár stránek jsem přes slzy už vůbec neviděla na písmenka.

Je to romantický příběh, který chcete prožít. Chcete se na chvíli ocitnout v Benově náručí a zapomenout na starosti běžného dne a chcete prožít tu krásnou lásku. V dnešní době, kdy kolem sebe máme spoustu negativních věcí, je potřeba se odpoutat od reality a prožít něco nádherného, plného emocí a citu.

Autorčiny knihy jsou vždy tak čtivé, že je mám přečtené během jednoho dne. Potřebovala bych, aby její knihy vycházely alespoň každý měsíc, abych byla opravdu spokojena.

Kniha 9. listopad si mě opět získala a každé romantické duši doporučuji si ji přečíst (a pak i všechny ostatní knihy od Colleen).

Eva Francová