" />

"/>

Není čekanka jako Čekanka

Recenze Barbora Mikešová | 21. října 2021

Také tak lačně vyhlížíte nové díly rozvětvené rodiny Bridgertonů? Ještěže je jejích členů tolik! Tak schválně! Kolik plesových sezón jste se slavnou rodinou už strávili?

Není čekanka jako Čekanka

Příběh Čekanky autorka Julia Quinnová věnovala Penelope, kterou už mnozí čtenáři velmi dobře znají a kterou, žel bohu, už každý ze smetánky považuje za starou pannu. A to jí ještě není ani třicet! Oproti tomu Colina Bridgertona, kterému už třicet nějaký ten pátek je, považují všichni za okouzlujícího muže v ideálním věku na ženění. Colin se navíc vrátil ze svých cest z ciziny, a tak možná právě nastal čas, kdy konečně zapustí kořeny... A asi je vám jasné, kam bude příběh pomalu směřovat.

Láska na první pohled? Ale kdeže!

Příběh Colina a Penelope není o lásce na první pohled. Není to ani příběh o lásce na druhý či třetí pohled. Jejich příběh je jak zrající víno, které je s každým douškem lepší a o kterém víte, že si ho vychutnáte až do samotného konce.

P jako Penelope
Kdo vás v Čekance bude bavit, je bezesporu hlavní hrdinka Penelope. Ta je sice ve společnosti stydlivá a málokdy se projevuje, ale když už se projeví, je velmi bystrá a u jejích dialogů, mnohdy sarkastických, se často zasmějete. Tentokrát ale příběh není čistě o lásce mezi hlavními hrdiny, je také o pátrání po totožnosti věhlasné Lady Whistledownové! Tipnete si, kdo to je?

Není četba jako četba

U spisovatelky jsme už zkrátka zvyklí, že se její romány čtou svižně, lehce a hlavně! Hlavně se nedají odložit. Jestli jste se setkali alespoň s jedním autorčiným románem, víte naprosto přesně, co dostanete. Tu nejryzejší odpočinkovou četbu plnou romantiky. Román, kterému nechybí zapamatovatelné postavy, zajímavé prostředí a bezvadná atmosféra. Navíc se sem tam mihnou i postavy, se kterými jste se sami mohli v minulosti setkat, anebo ty, kterým budou věnované další díly!

Společenské noviny Lady Whistledownové

A jestli vás stejně jako mě baví bulvární články ze Společenských novin Lady Whistledownové, která ví o všem, co se kde šustne, ani v Čekance o ně nebudete ochuzení!

Barbora Mikešová  @bunburistka